ממליצים

ענת צפדיה - עורך דין ביטוח לאומי
מצוין
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
כתוב לנו ביקורת ב
Doron S.
tal J.
מקצועית! סבלנית ונעימה. מבינה היטב בתחום ומומחית במימוש זכויות רפואיות בביטוח לאומי
Shimon D.
מקצוענית בתחומה, ענת תודה רבה על הליווי המצויין❤️
‫שירן ר.
שירות מסור אמין ומעולה . שירות עם נשמה במקצועיות יחד (:
סיון ג.
עו״ד פצצה. מניסיון אישי. השיגה לי את המקסימום הקיים בחוק. גם מתוקה ברמה האישית וגם מקצועית ברמות על חלל.
Ola K.
ענת פשוט מדהימה! בנוסף למקצועיות ברמההכי גבוהה ענת גם מאוד אנושית ואכפתית שבאמת דואגת ללקוחות שלה. במקרה הספציפי שלי היא הצליחה להשיג זכייה בתיק מאוד בעייתי. בלעדיה לא היה לי שום סיכוי.
Dror E.
נפגעתי בתאונת עבודה לפני כ 4 שנים. הליווי הצמוד שקיבלתי מעו"ד ענת צפדיה ומשרדה מול ביטוח לאומי והוועדות השונות, הייה מקצועי ,מחבק ומלא אמפתיה , והעיקר - השיג את המטרות שלשמן פניתי אליה .אין לי אלא להמליץ בחום רב ובהערכה על שירותיה לכל מישנזקק להתמודד מול כל הגורמים הרלוונטיים לאחר תאונה ופציעה
Response from the owner: תודה דרור תשמור על עצמך...ואני פה לכל דבר
eyal L.
עו"ד ענת היא בנאדם מיוחד, מבינה בתחומה בצורה בלתי רגילה. סופר נחמדה ומקצועית, מכירה את המערכת מצויין, לי השיגה תוצאות מעל המצופה, אפשר להגיד שממש הצילה אותנו כספית. ענת שוב תודה לך מקרב לב
Response from the owner: תודה רבה ...חיבוק🙂
אסנת ב.
אצל עו"ד ענת צפדיה קיבלתי שירות אמין אישי מקצועי עם תוצאות יוצאות דופן.הליווי היה צמוד שקיפות מקצועית לאורך כל הדרך ואישי ביותר עם הסבר ברור על כל שלב.תודה לענת וסטפני על הכל.אסנת.
Response from the owner: תודה רבה ..בהצלחה והמון בריאות...אני פה לכל מה שתצטרכי
asnat R.
הגעתי לענת בהמלצה, ואין ספק שקיבלתי ליווי הכי מקצועי ומכיל שיכולתי לדמיין. ענת היתה מכילה אמפטית מדויקת ומקצועית . ענת עזרה לי להתמודד עם הלחץ שכרוך בתהליך הלא פשוט שנקרא וועדה רפואית . אישה נדירה . ממליצה בחום. ושנהיה רק בריאים🙏
Response from the owner: תודה ...תשמרי על עצמך...ועל קשר
js_loader
שיחה עם ענת צפדיה
ענת צפדיה משרד עו"ד ביטוח לאומי
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם ענת צפדיה > >